Informacije / Najčešća pitanja
Najčešća pitanja
Poštovani kupci, na ovoj strani se nalaze odgovori na najčešća pitanja koja možete imati u vezi sa online kupovinom na našem sajtu. Ukoliko Vaše pitanje nije među njima, slobodno nas možete kontaktirati putem stranice: Kontakt
Da li je moguća isporuka van Bosne i Hercegovine?
Naše proizvode možete naručiti i na teritoriji Republike Srbije, putem sajta: kengur.rs
Ukoliko ova opcija postane dostupna i na drugim teritorijama, bićete blagovremeno obavješteni na našem sajtu.
Da li je poštarina uključena u cijenu?
Ukoliko je iznos vaše porudžbine 50 BAM ili veći, isporuka je besplatna. Za narudžbine čiji je iznos manji od 50 BAM, cijena isporuke iznosi 9 BAM uključujući PDV.
Da li je moguća kupovina za firmu?
Možete platiti sa računa firme. Sve što je potrebno da uradite je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju virmansko plaćanje, popunite nalog za prijenos i izvršite prijenos sredstava. U slučaju plaćanja virmanskim putem, potrebno vrijeme isporuke se računa od trenutka prijema uplate.
Koliko dugo važi moja rezervacija?
Robu koju naručite preko našeg sajta, sa odabranom opcijom virmansko plaćanje, čuvaćemo na rezervaciji 3 dana. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. U ovom roku, robu koju čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cijenama koje su bile u trenutku Vašeg poručivanja, bez obzira na eventualne promjene cijena u ta tri dana.
Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
Ukoliko dođe do ove situacije potrebno je da u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine obavijestite o odluci da poništite narudžbinu putem emaila na adresu [email protected]. Na ovaj način će se Vaša porudžbina poništiti. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali u tom slučaju Vi plaćate trošak poštarine.
Želim da obradujem nekog i pošaljem mu poklon na kućnu adresu. Da li je to moguće, i na koji način?
Dovoljno je da izaberete željene proizvode i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta treba obratiti pažnju je da nikako ne smijete odabrati plaćanje pouzećem, jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon. Zato odaberite neki drugi način plaćanja. Čim budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi čiju ste adresu naveli.
Kako da se registrujem kao novi korisnik?
Registracija se obavlja samo jednom, a svaki sljedeći put, unosite samo Vašu e-mail i lozinku, koju sistem automatski prepoznaje. Registracija je besplatna i obavlja se izborom opcije “Moj račun”. Nakon odabira opcije „Registrujte se“, potrebno je da navedete Vašu e-mail adresu, ime i prezime, adresu stanovanja, na koju bismo Vam dostavljali porudžbine, broj telefona, putem kog bismo kontaktirali sa Vama za potvrdu porudžbine, kao i lozinku koju biste koristili za pristup Vašem nalogu nakon registracije.
Kako biste se registrovali potrebno je i da pročitate politiku privatnosti i označite polje za saglasnost sa istim. Nakon popunjavanja podataka, na e-mail adresu dobijate automatsku poruku sa linkom za potvrdu registracije. Klikom na link u e-mail-u otvara se prikaz na stranici gdje unosite Vašu e-mail adresu i lozinku i pristupate nalogu klikom na “Prijavi se” dugme.
Kako da pristupim mom nalogu?
Ako ste već registrovani, nalogu pristupate klikom na opciju “Moj račun”, gdje unosite Vašu e-mail adresu i lozinku koju ste naveli prilikom registracije.
Zaboravio sam lozinku mog naloga. Šta da radim?
Ne brinite, na strani za prijavu ispod polja u koja se unose e-mail i lozinka, postoji opcija „Zaboravili ste podatke?“. Sve što je potrebno da uradite je da pratite sljedeće korake:
- Kliknite na „Zaboravili ste podatke?“
- Kliknite na „Zaboravili ste lozinku?“
- Unesite Vašu e-mail adresu, tj. korisničko ime.
- Klikom na dugme „Nastavi“ na navedenu adresu će Vam stići e-mail sa linkom za unos nove lozinke.
- Upišite novu lozinku. Nakon što unesete dva puta novu lozinku i potvrdite izmjenu klikom na „Potvrdi“ stići će vam novi mail sa potvrdom da ste uspješno zamjenili lozinku i da možete da se logujete.
Zaboravio sam korisničko ime. Šta da radim?
Ne brinite, na strani za prijavu ispod polja u koja se unose e-mail i lozinka, postoji opcija „Zaboravili ste podatke?“. Sve što je potrebno da uradite je da pratite sljedeće korake:
- Kliknite na „Zaboravili ste podatke?“
- Kliknite na „Zaboravili ste korisničko ime?“
- Unesite Vašu e-mail adresu.
- Klikom na dugme „Nastavi“ na navedenu adresu će Vam stići e-mail sa linkom za kreiranje novog korisničkog imena.
- Upišite novo korisničko ime i kreirajte novu lozinku.
- Nakon što unesete dva puta novu lozinku i potvrdite izmjenu klikom na „Potvrdi“ stići će vam novi mail sa potvrdom da ste uspješno kreirali novi nalog.
Kako da se odjavim?
Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije “Odjavite se”, koja se nalazi u segmentu “Moj račun”.
Unio sam pogrešan podatak o sebi prilikom kreiranja naloga. Kako mogu to da ispravim?
Svoje podatke možete mijenjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ”Moj račun”. Na ovom mjestu, takođe, možete mijenjati i druge podatke u vezi sa Vama, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.
Da li mogu da obavim direktnu kupovinu karticom na vašem sajtu?
Svoju online narudžbinu možete platiti koristeći Vašu Mastercard, Maestro i Visa platnu karticu. Potrebno je da izaberete način plaćanja Mastercard, Maestro ili Visa, a onda ćete biti usmjereni na 3D Secure stranu banke, gdje ćete unijeti Vaše podatke i pratiti dalja uputstva i obaviti kompletni proces plaćanja. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online plaćanje.
Ukoliko je transakcija uspješna bićete vraćeni na naš sajt sa obavještenjem da je plaćanje uspješno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspjelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspjelom plaćanju i moći ćete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.
Plaćanje nije moguće u stranoj valuti.
Kako da znam da sam sigurno poručio?
Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.
Da li mogu online da naručim proizvod, a da ga lično preuzmem u vašoj radnji?
Ova opcija trenutno nije moguća. Proizvode šaljemo kurirskom službom na adresu koju navedete.
Da li je moguće artikle kupljene u online prodavnici mijenjati u Kengur maloprodajnim objektima?
Robu kupljenu u onlajn prodavnici nije moguće mijenjati u maloprodajnim objektima. Ukoliko želite da reklamirate artikal koji ste kupili online putem, proceduru možete pronaći na stranici “Garancije i reklamacije”.
Paket u kojem je upakovana roba je oštećen. Šta da radim?
Ukoliko prilikom prijema paketa ustanovite da je transportno pakovanje oštećeno preporučujemo da se u ovom slučaju problem evidentira na licu mjesta, ispred kurira, tako što ćete provjeriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen, možete odbiti pošiljku.
Ukoliko nakon prijema prilikom pregleda, prije ili tokom prve upotrebe proizvoda utvrdite da je neispravan ili da mu nedostaju neki dijelovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj namjeni ili specifikaciji, uputstvo za reklamaciju možete naći na stranici “Garancije i reklamacije”.
Dobio sam robu sa oštećenjem, dok je sam paket bez oštećenja. Šta da radim?
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača odgovaramo za nesaobraznost robe koju prodajemo u periodu od 2 (dvije) godine od datuma vaše kupovine. Uputstvo za reklamaciju možete naći na stranici “Garancije i reklamacije”.