Store manager
Puno radno vreme
O nama
Mi poštujemo sebe i druge, radimo onako kako govorimo, kupci i kolege nam mogu vjerovati i osloniti se na nas. Ono što radimo je dio naše ličnosti i ne može se razdvojiti od nas samih. Konstantno učimo, unaprijeđujemo naše proizvode i modernizujemo naše poslovanje. Težeći da budemo bolji mijenjamo sebe, ali i svijet oko nas. Mi smo knjižara KENGUR.
Ako i ti želiš da napreduješ, da utičeš na sebe i svijet oko sebe pozivamo te da postaneš dio našeg tima.
Tvoja osnovna zaduženja i odgovornosti
-
- Organizuješ, rukovodiš i kontrolišeš prodajni tim u prodavnici
- Direktno si odgovoran/a za sprovođenje propisanih standarda prodaje u maloprodajnim objektima kompanije
- Direktno si odgovoran/a za sprovođenje kontrola u prodajnom objektu koje su definisane procedurama kompanije
- Zadužen/a si za organizaciju akcija, sprovođenje istih i organizaciju rasporeda robe u prodajnom objektu
- Jednom mjesečno, po potrebi češće, podnosiš izvještaj menadžeru maloprodajne mreže
- Učestvuješ u izradi godišnjeg plana prodaje i odgovoran/a si za njegovu realizaciju
- Uspostavljaš i održavaš stalan kontakt sa kupcima i dobavljačima
- Organizuješ prodajni tim i prodaju robe, i odgovoran/a si za pravilan odnos prema kupcima
- Pratiš promjene asortimana robe i daješ prijedloge za njegovo proširenje, kao i dopunu
- Organizuješ ažurno vođenje svih potrebnih evidencija o nabavci, prometu, zalihama, kao i drugim potrebnim evidencijama i ukoliko je to potrebno, vršiš sam vođenje tih evidencija
- Odgovoran/a si za stanje robe u prodavnici
- Odgovoran/a si za pripremu i sprovođenje godišnjeg i periodičnih popisa robe u prodajnom objektu
- Odgovoran/a si za procjenu, regrutaciju i sprovođenje obuke novozaposlenih u okviru propisanih standarda kompanije
- Na mjesečnom ili kvartalnom nivou radiš ocjenu rada zaposlenih i u dogovoru sa menadžerom maloprodajne mreže predlažeš mjere za poboljšanje efikasnosti rada
Vještine i osobine koje su ti potrebne
-
- Minimum srednja stručna sprema
- Minimum dvije godine na rukovodećim poslovima u maloprodaji ili marketu većeg formata
- Poznavanje administrativnih poslova u vezi sa funkcionisanjem maloprodajnih objekata
- Iskustvo u radu u računovodstveno-informacionom sistemu Pantheon smatraće se kao prednost
- Izgrađen strukturalni pristup prodaji, analitičnost, pedantnost i orijentisanost na rezultat
- Organizacione, liderske i komunikacione vještine
Šta možeš da očekuješ
-
- Stalno zaposlenje
- Stimulativnu zaradu i bonuse za ostvarenje planova prodaje
- Radno okruženje i mogućnost profesionalnog usavršavanja i rada po najsavremenijim standardima prodaje
- Proaktivno radno okruženje